معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه خبر داد؛

تخفیف ۱۵ درصدی اقامتگاه‌های کرمانشاه برای رفاه حال زائران در اربعین امسال 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، از سه ماموریت دستگاه‌های اقتصادی استان در اربعین، عرضه گسترده صنایع‌دستی و ظرفیت‌های استان و تخفیف ۱۵ درصدی اقامتگاه‌های استان در ایام اربعین خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۰۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶ 12 August 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، عبدالوحید محمدی در نشست کمیته اقتصادی اربعین، که با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اقتصادی بخش دولتی برگزار شد، اظهار کرد: گزارشی از عملکرد دستگاه‌های اقتصادی استان در راستای خدمت‌رسانی به زائران اربعین ارائه شد و با همکاری دستگاه‌های اقتصادی در مسیر تردد زائران با برپایی موکب و بازارچه با محوریت عرضه صنایع دستی و خوراکی آماده میزبانی و خدمت رسانی بهتر هموطنان در این ایام هستیم.
 
وی با اشاره به تردد میلیونی زائران از محورهای استان افزود: با میزبانی هدفمند می‌توانیم در کنار خدمت‌رسانی به جذب گردشگری و رونق اقتصادی استان کمک کنیم که لازمه این امر مهم همکاری همه جانبه دستگاه‌های دولتی در تبیین و تبلیغ قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان است.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: در کنار فعالیت گسترده مواکب حسینی، تمام اقامتگاه‌های استان هم، برای رفاه حال زائران در ایام اربعین شامل ۱۵ درصد تخفیف برای تمام مسافران است و در مسیر تردد زائران در هر شهرستان بازارچه‌های عرضه کالا و صنایع دستی برپا می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار